xxx-niloo

SeX . Less. خاطرات من . خاطرات سکسی من . نیلوفر . سکس

Friday, September 02, 2005


من یه مدت زیادیه که اومدم خارج از ایران . واسه درس خوندن اومدم ارمنستان.اینجا رشته کامپیوتر می خونم . ولی خوب نمیشه شیطونی نکردو فقط درس خوند . راستی من عکس خودمم تو پروفیل وبلاگم گذاشتم. حالا بازم از خودم بیشتر عکس میزارم .تو این مدت که اینجا بودم شیطونی زیاد کردم . سکسم داشتم . می خوام یکی از شیطونیامو تعریف کنم .من اینجا بعضی وقتا میرم خونه دوستم که ایرانیه و واسه خودش خونه اجاره کرده . باهم لز هم داشتیم . باهم پارتی میریم . یکی از شبایی که رفته بودیم پارتی با یه پسری آشنا شدم به نام عرشیا . اون شب من همین لباس نارنجیمو پوشیده بودم . همینی که تو عکس تنمه. البته یه عکس از پارتی اون شب دارم که اونم میزارم تو وبلاگ . این لباسم کاملا سینه هامو نشون میده دیگه اگه بخوام خم بشم که میفته بیرون .عرشیا همش میومدو با من میرقصید تو رقصیدناشم تمام حواسش به سینهامو باسنم بود که تکون تکون میخوردن. موقع رفتن که شد دیدم منتظرم .گفتش بمون میرسونمت . باهم سوار ماشین شدیم پرسد کجا میری؟ گفتم میرم خونه دوستم . دستشو گذاشت رو پامو گفت یعنی من ؟ گفتم نه مگه تو اسمت مونا ست ؟ زد زیر خنده و گفت من تنهام امشب میتونیم با هم باشیم . حسابی مست بود و هر چی می خواست میگفت .منم خیلی وقت بود سکس نداشتم بدم نمیومد برم پیشش. گفتم حالا بریم خونتون تا ببینم چی میشه . رفتیم خونه . نشسته بودم که یه لیوان مشروب آورد هم واسه من هم واسه خودش . شروع کردیم به خوردن و حرف زدن که یهو نزدیک شد یه مقدار از مشروب و تو دهنش نگه داشت و شروع کرد از من لب گرفتن . تا خط سینم خیس شده بود که گفت حیف لباس به این قشنگی خراب بشه بذار درش بیارم .منو از جام بلند کرد . بند لباسمو از سرم در آورد. سینه هام افتاد بیرون وسطشونو یه بوس کردو لباسمو کاملا در آورد . حالا با یه شورت و البته هنوز کفشی که تو پام بود جلوش بودم . منو نشوند رو مبل و من پاهامو دادم بالا تا شورتمو بکنه . از روی شورت یکم کسمو خورد و شورت واز پام در آورد که به کفشم گیر کرد و کفشمو کند و انگشت پامو کرد تو دهنش و یکم مکید دیدم لخت جلوم واستاده می خواستم کیرشو واسش بخورم که نذاشتو افتاد روم منم پاهامو دورکمرش قفل کردم اونم کیرشو کر تو کسم . بعد از یکمی عقب جلو رفتن دیدم سریع کشید بیرون و گذاشت لای باسنمو به من چسبید یهو احساس کردم یه چیز گرم روم ریخته شده که فهمیدم اون ارضا شده . گفتم ولی من هنوز ارضا نشدم تو خیلی زود ارضا شدی . گفتش تا صبح خیلی مونده و اون شب تا صبح من 6 بار ارضا شدم و خود عرشیا هم با این که زود ارضا شده بود ولی دوبار دیگه هم ارضا شد ...

7 Comments:

  • At 6:42 AM, Blogger ALI said…

    SALAM ALI AZ STRASBOUR/FRANCE HOTMAIL25@HOTMAIL.FR SPEARS808ALI@YAHOO.COM

     
  • At 6:39 AM, Blogger Amir said…

    Salam khobi?
    weblage khali gashangi dari.......
    hatman edame bede
    az khodetam bishtar ax bezar;)
    khosh bashi
    byeby

     
  • At 9:44 PM, Blogger mohsen said…

    sal;am
    omidvaram hamisheh sare hal v shad bashid .

     
  • At 7:32 PM, Blogger sarahharolds9633 said…

    i thought your blog was cool and i think you may like this cool Website. now just Click Here

     
  • At 1:46 PM, Blogger Tom Cruise said…

    salam . khobi niloofar khanom ? rastesh ba webloget kheili kheili etefaghi ashna shodam . aval az hame dar TAHSIL barat arezooye movafaghiat daram va dovom inke webloget ro kamel khondam .
    mikham ye nazari bedam omidvaram az dastam narahat nashi . shoma motmaenan dokhtare HOTi hastin vali khob dalil nemishe ke har dafe ke sex ro anjam midin ya ye bahsi ro pish mikeshin nemonash ro begin ke inkar va oonkar kardam . albate ino enkar nemikonam ke tahrik shodam be har hal in nazare man bood ke goftam va omidvaram morede ranjesh nabashe , chon az shoma 1 sal kochiktaram say kardam be tore kamel adab ro roayat konam va omidvaram harfe badi nazade basham albate inam begam ke manam ye weblog daram ke albate eftezahe !!! khoshhal misham bebinamet "www.boroonka.persianblog.com" . be omide movafaghiatet dar tahsil va zendegi , ye hamvatan (Tom Cruise) , movafagh bashi niloofar jan .

     
  • At 2:07 AM, Blogger rainy said…

    salam man in dastano ye jaii khonde bodam bebakhshid ke enghad rok harf mizanam vali fekr konam khali bandi bashe.
    albate in nazare mane ishalah ke vagheiate.

     
  • At 12:37 AM, Blogger Artur said…

    سلام 09387582002دوس داستي تماس بگير

     

Post a Comment

<< Home